Мотокультиватор ZIRKA T20B

  • Производитель:
  • Модель:
    T20B
  • Артикул:
    160749
9 500 грн
В наличии
Шановні клієнти!!!

Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.

Описание

Унікальний садово-городній мотокультиватор «ZIRKA Т20Б» - це модифікація електро-мотоблока «ZIRKA T20XD», на який замість електродвигуна і акумулятора встановили бензиновий двигун. Він призначений для швидкого і ефективного розпушування грунту на ділянках площею до 30 соток, а також на грядках, клумбах, в садах і виноградниках, на газонах, в палісадниках і скверах.


Висока маневреність і невелика вага мотокультиватора дозволяють з максимальною точністю і акуратністю рихлити ґрунт у безпосередній близькості від стовбурів дерев, чагарників або інших насаджень, а також під парканами і бордюрами, навколо стовпів, декоративних паркових споруд і альпінаріїв.


Широкий кермо з м'якими ергономічними рукоятками і перемичкою для посилення, швидкоз'ємні пластикові транспортні колеса, захисні крила, які закривають ґрунтофрезі по всій ширині, зручна передня рукоятка для перенесення - здійснюють роботу цим Мотокультив-ватора комфортної та безпечної навіть для людей, які не мають значну фізичну силу, наприклад для жінок або осіб похилого віку.


Для зручності роботи кермо має можливість регулювання по висоті. А для перевезення мотокультиватора кермо можна скласти, тоді габарити зменшаться і агрегат вимагає набагато менше місця в транспорті.


Надійний 4-тактний бензиновий двигун має потужність 4,0 к.с. У поєднанні з ґрунтофрезою, що складається з чотирьох секцій, він дозволяє якісно подрібнювати грунт за один прохід в смузі шириною 500 мм і глибиною до 130 мм, навіть на досить щільних грунтах або на таких, які раніше не оброблялися. Бензиновий двигун забезпечує мотокультиватори автономність для роботи на виїзді, має невелику вагу, легко запускається при низьких температурах повітря, швидко реагує на управління оборотами, простий і дешевий в обслуговуванні і експлуатації, не дуже чутливий до якості палива. Двигун оснащений ефективним повітряним фільтром і ручним стартером. Глушник закритий захисним кожухом, щоб уникнути можливих опіків. Паливний бак має фільтр з міткою повного бака в заливний горловині та додатково фільтр з тонкої сітки на вихідному патрубку - це виключає потрапляння бруду в карбюратор.


Привід мотокультиватора здійснюється за допомогою клинопасової передачі з керованим притискним роликом. Ремінний привід служить одночасно як силова передача, зчеплення і елемент захисту і безпеки. Якщо в процесі роботи грунтофрези раптом заклинить каменем або палицею, ремінний привід замортізує удар і запобіжить пошкодження двигуна і редуктора. Крім того, мотокультиватор з ремінним приводом значно легше по вазі і дешевше за ціною, а також простіше і зручніше в управлінні і обслуговуванні, ніж з шестерним пріводом.Ведущій і ведений шківи, ​​а також притискної ролик - не пластикові, а металеві, тому мають великий термін служби. Клиновий ремінь - сегментований, з високими тяговими показниками. Для безпеки і захисту від бруду вся ремінна передача надійно покрита об'ємним поворотним кожухом, який при необхідності можна швидко відкрити без застосування спеціального інструменту.


На мотокультиватор встановлена ​​ґрунтофреза з робочим діаметром 260 мм. Грунтофреза складається з чотирьох секцій по чотири шаблеподібних ножа в кожній. Ножі виготовлені з конструкційної листової сталі товщиною 3 мм. Спіральне розташування ножів знижує вібрацію і забезпечує рівномірність навантаження на редуктор. Всі металеві поверхні, в тому числі моторний рама, деталі фрези і глибиномір, якісно пофарбовані для захисту від корозії і продовження терміну їх служби.


Інструкція по збірці мотокультиватора


1. Викрутити дві опорні штанги кріплення електродвигуна.

2. Вилучити з упаковки і встановити бензиновий двигун. Вставити і наживити не затягуючи кріпильні болти М8х17 з гайками.

3. Одягти на вал двигуна три плоскі шайби Ø16 мм, вставити шпонку в шпонкові паз на валу двигуна.

4. Насадити провідний шків на вал двигуна і закріпити болтом М6х15 з шайбою і гровером.

5. Надіти клиновий приводний ремінь на ведений і ведучий шківи, ​​переміщаючи двигун по пазах натягнути ремінь і закріпити двигун, затягнувши болти М8х17.

6. Встановити трос регулювання подачі палива "ручний газ" і відрегулювати натяг троса.


Привід від двигуна до трансмісії клинопасової передачі

Зчеплення натягу ременя

Витрата палива номінальна, г / кВт * год 374

Редуктор фрези С ланцюговою передачею

Кількість секцій фрези 4 = 2 + 2

Транспортні колеса Пластикові швидкоз'ємні

Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 1300х1110х500