Дизельный двигатель Кентавр ДВУ-300ДЕ

  • Производитель:
  • Модель:
    ms-1378215514
  • Артикул:
    124583
16 170 грн
Есть в наличии
Шановні клієнти!!!

Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.

Описание

ДИЗЕЛЬНІ ДВИГУНИ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРЯННЯ КЕНТАВР ДВУ-300ДЕ Є УНІВЕРСАЛЬНИМИ ОДНОЦИЛІНДРОВИМИ ЧОТИРИТАКТНИМИ ДВИГУНАМИ З ПОВІТРЯНИМ ОХОЛОДЖЕННЯМ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. ДВИГУНИ КЕНТАВР ДВУ-300ДЕ ПОТУЖНІСТЮ 6,0 К.С., РОБОЧИМ ОБ’ЄМОМ 296 КУБ.СМ І ШПОНКОВОЮ З'ЄДНУВАЛЬНОЮ ЧАСТИНОЮ ВАЛА ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ЯК АВТОНОМНІ СИЛОВІ АГРЕГАТИ ДЛЯ ШИРОКОГО СПЕКТРА ТЕХНІКИ, ОБЛАДНАННЯ, ВЕРСТАТІВ І ТРАНСПОРТНИХ МЕХАНІЗМІВ. ЦІ ДВИГУНИ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ТАМ, ДЕ НЕОБХІДНА ВИСОКА ПОТУЖНІСТЬ, НАДІЙНІСТЬ І НЕВИБАГЛИВІСТЬ В ЕКСПЛУАТАЦІЇ, У СКЛАДІ МІНІ-ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ; У СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКІЙ ТЕХНІЦІ: МОТОБЛОКАХ, МОТОКУЛЬТИВАТОРАХ, КОСАРКАХ, САМОХІДНИХ ШАСІ, ІРИГАЦІЙНИХ ТА ЗРОШУВАЛЬНИХ СИСТЕМАХ ТА ІН.; У БУДІВЕЛЬНОМУ ОБЛАДНАННІ: У ВІБРОПЛИТАХ, БЕТОНОМІШАЛКАХ, КОМПРЕСОРАХ, НАСОСАХ І ПОМПАХ. ТАКОЖ ДВИГУНИ КЕНТАВР ДВУ-300ДЕ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ В ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ, ЗОКРЕМА ДЛЯ ВОДНОГО ТРАНСПОРТУ: ЧОВНІВ, КАТЕРІВ І НЕВЕЛИКИХ ЯХТ. ВІДМІННОЮ ОСОБЛИВІСТЮ ДВИГУНІВ КЕНТАВР ДВУ-300ДЕ Є ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТАРТЕР, ЯКИЙ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЛЕГКИЙ ЗАПУСК ДВИГУНА. ДВИГУНИ ОБЛАДНАНІ ДЕКОМПРЕСІЙНИМ КЛАПАНОМ, ЩО ЗНАЧНО ПОЛЕГШУЄ ЗАПУСК У БУДЬ-ЯКУ ПОРУ РОКУ. ДЛЯ ПОЛЕГШЕННЯ ДОСТУПУ З РІЗНИХ БОКІВ КАРТЕРА ПЕРЕДБАЧЕНІ ДВІ ГОРЛОВИНИ ДЛЯ ЗАЛИВАННЯ МАСЛА З ПРОБКАМИ-ЩУПАМИ. ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ КЕНТАВР ДВУ-300ДЕ: • ШПОНКОВИЙ ВАЛ ІЗ ВНУТРІШНЬОЮ РІЗЬБОЮ ДІАМЕТРОМ 25,4 ММ; • ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР ІЗ МАСЛЯНОЮ ВАННОЮ; • ЕЛЕКТРИЧНИЙ І РУЧНИЙ СТАРТЕРИ; • КОМПАКТНІСТЬ І НЕВЕЛИКА ВАГА; • ЕРГОНОМІЧНІСТЬ, ЗРУЧНІСТЬ, ПРОСТОТА В ЕКСПЛУАТАЦІЇ Й ОБСЛУГОВУВАННІ; • ВИСОКІ ККД І ПИТОМА ПОТУЖНІСТЬ; • СТАБІЛЬНІСТЬ ОБЕРТІВ У ВСЬОМУ ДІАПАЗОНІ НАВАНТАЖЕННЯ; • ПОВІТРЯНЕ ОХОЛОДЖЕННЯ; • СИСТЕМА ПРЯМОГО ВПОРСКУВАННЯ ПАЛИВА; • СУЧАСНИЙ НАСОС ВИСОКОГО ТИСКУ; • ДЕКОМПРЕСІЙНИЙ КЛАПАН ДЛЯ ПОЛЕГШЕННЯ ЗАПУСКУ; • ДВІ ГОРЛОВИНИ ДЛЯ ЗАЛИВАННЯ МАСЛА В КАРТЕР ІЗ ПРОБКАМИ-ЩУПАМИ; • НИЗЬКІ РІВНІ ВІБРАЦІЇ Й ШУМУ ПІД ЧАС РОБОТИ. ТИП ДВИГУНА 4-ТАКТНИЙ ОДНОЦИЛІНДРОВИЙ ПОТУЖНІСТЬ ДВИГУНА, К.С. 6,0 РОБОЧИЙ ОБ`ЄМ ДВИГУНА, КУБ. СМ 296 ДІАМЕТР ЦИЛІНДРА/ХІД ПОРШНЯ, ММ 78/62 СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ ПОВІТРЯНА ПРИМУСОВА ЕЛЕКТРИЧНИЙ СТАРТЕР + ВИТРАТА ПАЛИВА, ГР/КВТ*ГОД 276 ОБ`ЄМ ПАЛИВНОГО БАКА, Л 3,5 ОБ`ЄМ МАСЛА В КАРТЕРІ ДВИГУНА, Л 1,1 ТИП ХВОСТОВИКА ВАЛУ ШПОНКОВИЙ ДІАМЕТР ВАЛУ, ММ 25,4 ДОВЖИНА ВАЛУ, ММ 72,2 ГАБАРИТИ УПАКОВКИ, ММ 480Х460Х505 ВАГА НЕТТО/БРУТТО, КГ 37,0/39,0