ДВИГАТЕЛЬ ДВЗ-200Б1

  • Производитель:
  • Модель:
    ДВЗ-200Б1
  • Артикул:
    117425
  • Гарантийный срок:
    12
  • Состояние:
    Новое
  • Тип топлива:
    Бензин
4 600 грн
Есть в наличии
Шановні клієнти!!!

Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.

Описание

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-200Б1

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1 – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.

Основними перевагами двигуна кентавр двз-200б1 є висока потужність, економічність, надійність у роботі й невибагливість у процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1 може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.

Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-200б1 для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.

Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двз-200б1 можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.

Особливості моделі Кентавр ДВЗ-200Б1:

  • шпонковий вал із внутрішньою різьбою діаметром 19,05 мм;
  • коомпактність і мала вага;
  • ергономічність, зручність, простота в експлуатації та обслуговуванні;
  • високі питома потужність і ККД;
  • стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • датчик низького рівня масла в картер;
  • дві горловини для заливання масла в картер із пробками-щупами з різних боків картера, для поліпшення доступу;
  • низькі рівні вібрації й шуму під час роботи
  • повітряний фільтр з масляною ванною.

    Тип двигуна4-тактний одноциліндровий
    Потужність двигуна, к.с.6,5
    Робочий об'єм двигуна, куб. см196
    Діаметр циліндра / хід поршня, мм68/54
    Система охолодженняПовітряна примусова
    Електричний стартерНемає
    Витрата палива, гр/кВт*год380
    Ємність паливного бака, л3,6
    Обсяг масла в картері двигуна, л0,6
    Тип хвостовика валуШпонковий
    Діаметр валу, мм20,00
    Довжина валу, мм56,5
    Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм45,5/5,0
    Датчик низького рівня масла в двигуніЄ
    Габарити упаковки, мм385х330х360
    Маса нетто/брутто, кг12,0/14,0