Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
- ...
- Главная
- Силовая техника
- Двигатели
- ДВИГАТЕЛЬ ДВЗ-200Б1
ДВИГАТЕЛЬ ДВЗ-200Б1
- Производитель:
- Модель:ДВЗ-200Б1
- Артикул:117425
- 999
- Гарантийный срок:12
- Состояние:Новое
- Тип топлива:Бензин
Описание
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-200Б1
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1 – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна кентавр двз-200б1 є висока потужність, економічність, надійність у роботі й невибагливість у процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1 може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-200б1 для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двз-200б1 можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.
Особливості моделі Кентавр ДВЗ-200Б1:
- шпонковий вал із внутрішньою різьбою діаметром 19,05 мм;
- коомпактність і мала вага;
- ергономічність, зручність, простота в експлуатації та обслуговуванні;
- високі питома потужність і ККД;
- стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
- повітряне охолодження примусового типу;
- датчик низького рівня масла в картер;
- дві горловини для заливання масла в картер із пробками-щупами з різних боків картера, для поліпшення доступу;
- низькі рівні вібрації й шуму під час роботи
- повітряний фільтр з масляною ванною.
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий Потужність двигуна, к.с. 6,5 Робочий об'єм двигуна, куб. см 196 Діаметр циліндра / хід поршня, мм 68/54 Система охолодження Повітряна примусова Електричний стартер Немає Витрата палива, гр/кВт*год 380 Ємність паливного бака, л 3,6 Обсяг масла в картері двигуна, л 0,6 Тип хвостовика валу Шпонковий Діаметр валу, мм 20,00 Довжина валу, мм 56,5 Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм 45,5/5,0 Датчик низького рівня масла в двигуні Є Габарити упаковки, мм 385х330х360 Маса нетто/брутто, кг 12,0/14,0