Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
- ...
- Главная
- Силовая техника
- Двигатели
- ДВИГАТЕЛЬ ДВЗ-390БШЛ
ДВИГАТЕЛЬ ДВЗ-390БШЛ
- Производитель:
- Модель:ДВЗ-390БШЛ
- Артикул:117637
- 999
- Гарантийный срок:12
- Состояние:Новое
- Тип топлива:Бензин
Описание
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-390БШЛ
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-390БШЛ – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний бензиновий двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання в якості автономного силового агрегату для широкого спектру обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-390БШЛ є висока потужність, економічність, надійність в роботі і невибагливість в процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-390БШЛ може використовуватися в складі мініелектростанцій, сільськогосподарської техніки – мотоблоки, мотокультиватори, косарки, самохідні шасі, іригаційні і зрошувальні системи, в будівельному обладнанні – виброплити, ударні трамбовки, бетонозмішувачі, компресори, насоси і помпи.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині валу двигуна Кентавр ДВЗ-390БШЛ - для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли, здійснюється за допомогою шліцьового з'єднання .
Завдяки малій вазі двигун Кентавр ДВЗ-390БШЛ можна використовувати в якості силового агрегату транспортних засобів, у тому числі і водного транспорту – човни, катери і невеликі яхти.
Особливості моделі Кентавр ДВЗ-390БШЛ:
- компактність і мала вага;
- ергономічність, зручність, простота в експлуатації й обслуговуванні;
- високі питома потужність і ККД;
- стабільність обертів у всьому діапазоні навантажень;
- повітряне охолодження примусового типу;
- датчик низького рівня масла в картері;
- дві горловини для заливання масла в картер з пробками-щупами з різних сторін картера, для полегшення доступу;
- система запуску - ручний стартер;
- тип з'єднувальної частини валу - шліцьовий;
- низькі рівні вібрації та шуму під час роботи;
- повітряний фільтр з масляною ванною.
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий Потужність двигуна, к.с. 13,0 Робочий об'єм двигуна, куб. см 389 Діаметр циліндра / хід поршня, мм 88/64 Система охолодження Повітряна примусова Електричний стартер Немає Витрата палива, гр/кВт*год 395 Ємність паливного бака, л 6,5 Обсяг масла в картері двигуна, л 1,1 Тип хвостовика валу Шліцевий Діаметр валу, мм 25,0 Довжина валу, мм 33,0 Довжина шліца, мм 26,5 Кількість шліців, шт 6 Датчик низького рівня масла в двигуні Є Габарити упаковки, мм 500х450х510 Маса нетто/брутто, кг 30,0/32,0