Бензиновий двигун Кентавр ДВЗ-210БШЛм

  • Бренд:
  • Модель:
    ДВЗ-210БШЛм
  • Артикул:
    125117
4 375 грн
Є в наявності
Шановні клієнти!

Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.

Опис

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210БШЛм

Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛм – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням. Призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.

Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛм є висока потужність, економічність, надійність у роботі та невибагливість у процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.

Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛм може використовуватися в складі сільськогосподарської техніки – мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні – віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.

Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідний частині вала двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛм для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шліцьового з’єднання.

Завдяки малій вазі двигун Кентавр ДВЗ-210БШЛм можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту – човнів, катерів і невеликих яхт.


Особливості моделі Кентавр ДВЗ-210БШЛм:

  • шліцьова сполучна частина вала діаметром 20 мм;
  • повітряний фільтр із масляною ванною;
  • датчик низького рівня масла в картері;
  • компактність і мала вага;
  • ергономічність, зручність, простота в експлуатації та обслуговуванні;
  • високі питома потужність та ККД;
  • стабільність обертів у всьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • дві горловини для заливки масла в картер із пробками-щупами з різних боків картера для полегшення доступу;
  • система запуску – ручний стартер;
  • низькі рівні вібрації та шуму під час роботи.

    Тип двигуна4-тактний одноциліндровий
    Потужність двигуна, к.с.7,5
    Робочий об'єм двигуна, куб. см212
    Діаметр циліндра / хід поршня, мм70/54
    Система охолодженняПовітряна примусова
    Електричний стартерНемає
    Витрата палива, гр/кВт*год380
    Ємність паливного бака, л6,0
    Обсяг масла в картері двигуна, л0,6
    Тип хвостовика валуШліцевий
    Діаметр валу, мм20
    Довжина валу, мм35
    Довжина шліца, мм
    Кількість шліців, шт6
    Датчик низького рівня масла в двигуніЄ
    Габарити упаковки, мм385х330х360
    Маса нетто/брутто, кг13,0/15,0