Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
- ...
- Головна
- Силова техніка
- Двигуни
- Бензиновий двигун Кентавр ДВЗ-210БШЛм
Бензиновий двигун Кентавр ДВЗ-210БШЛм
- Бренд:
- Модель:ДВЗ-210БШЛм
- Артикул:125117
- 999
Опис
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210БШЛм
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛм – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням. Призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛм є висока потужність, економічність, надійність у роботі та невибагливість у процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛм може використовуватися в складі сільськогосподарської техніки – мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні – віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідний частині вала двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛм для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шліцьового з’єднання.
Завдяки малій вазі двигун Кентавр ДВЗ-210БШЛм можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту – човнів, катерів і невеликих яхт.
Особливості моделі Кентавр ДВЗ-210БШЛм:
- шліцьова сполучна частина вала діаметром 20 мм;
- повітряний фільтр із масляною ванною;
- датчик низького рівня масла в картері;
- компактність і мала вага;
- ергономічність, зручність, простота в експлуатації та обслуговуванні;
- високі питома потужність та ККД;
- стабільність обертів у всьому діапазоні навантажень;
- повітряне охолодження примусового типу;
- дві горловини для заливки масла в картер із пробками-щупами з різних боків картера для полегшення доступу;
- система запуску – ручний стартер;
- низькі рівні вібрації та шуму під час роботи.
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий Потужність двигуна, к.с. 7,5 Робочий об'єм двигуна, куб. см 212 Діаметр циліндра / хід поршня, мм 70/54 Система охолодження Повітряна примусова Електричний стартер Немає Витрата палива, гр/кВт*год 380 Ємність паливного бака, л 6,0 Обсяг масла в картері двигуна, л 0,6 Тип хвостовика валу Шліцевий Діаметр валу, мм 20 Довжина валу, мм 35 Довжина шліца, мм Кількість шліців, шт 6 Датчик низького рівня масла в двигуні Є Габарити упаковки, мм 385х330х360 Маса нетто/брутто, кг 13,0/15,0