breadcrumbs_revolution_theme

  

                                                                                                          Гарантія та сервіс


На які товари надається гарантія ?

   На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном до 60 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон Benzoman.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

 

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням ?

   Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.

Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • Модель
  • Серійний номер
  • Гарантійний термін
  • Дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації .

  Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.


Правила повернення та обміну товару належної якості.

Ви можете обміняти або повернути товар належної якості, у разі невідповідності очікуванням, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.

Правила повернення непродовольчої продукції згідно із законом про захист прав споживача :

  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування
  • Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Що ви не можете повернути?

На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:  

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського шлюбу)
  • Вироби, які мають сліди користування
  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
  • Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну
  • При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні.

Для обміну або повернення товару належної якості необхідно підійти до магазину за адресою: м. Київ, пр. Академіка Палладіна 32/Б, у робочі дні ( крім суботи та неділі ) з 09:00 до 17:00 при собі вам потрібно мати товар, упаковка, комплектуючі до нього та товарний чек.

Якщо ви знаходитесь в іншому місті товар необхідно надіслати « Новою Поштою » адресною доставкою на адресу м. Київ, пр. Академіка Палладіна 32/Б магазин Kactus . Доставку сплачує відправник. Подробиці пересилання уточнюйте за телефонами гарячої лінії у шапці сайту.

Відновлення гарантійного талону

Якщо у вас втрачено або пошкоджено гарантійний талон від виробника, ви можете надіслати запит у вільній формі нам на пошту imkactus@gmail.com Обов'язково вкажіть у запиті номер вашого замовлення та прикріпіть фотографію чека та фотографію серійного номера на товарі.


Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Просимо Вас звертатися до особи, здійснює послуги з гарантійного та сервісного обслуговування та діагностики товарів.  

Придбаний товар повертається у такому порядку :

  • товар підлягає поверненню тільки через СЦ і лише у строк 14 календарних днів з моменту придбання
  • СЦ проводить експертну оцінку в період до 14 календарних днів та робить висновок
  • у разі позитивного рішення СЦ, повернення коштів проводитиметься протягом 7 календарних днів
  • У разі негативного рішення СЦ товар повертається клієнту і видається висновок.

Для звернення вам необхідно мати товар та документи, що підтверджують придбання та гарантійні зобов'язання.