ДВИГУН ДВЗ-210БШЛ

  • Бренд:
  • Модель:
    ДВЗ-210БШЛ
  • Артикул:
    122922
  • Гарантійний термін:
    12
  • Стан:
    Новое
  • Тип палива:
    Бензин
4 500 грн
Є в наявності
Шановні клієнти!

Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.

Опис

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210БШЛ

Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛ – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний бензиновий двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання в якості автономного силового агрегату для широкого спектру обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.

Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛ є висока потужність, економічність, надійність в роботі і невибагливість в процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.

Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛ може використовуватися в складі мініелектростанцій, сільськогосподарської техніки – мотоблоки, мотокультиватори, косарки, самохідні шасі, іригаційні і зрошувальні системи, в будівельному обладнанні – виброплити, ударні трамбовки, бетонозмішувачі, компресори, насоси і помпи.

Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині валу двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛ - для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли, здійснюється за допомогою шліцьового з'єднання .

Завдяки малій вазі двигун Кентавр ДВЗ-210БШЛ можна використовувати в якості силового агрегату транспортних засобів, у тому числі і водного транспорту – човни, катери і невеликі яхти.


Особливості моделі Кентавр ДВЗ-210БШЛ:

  • компактність і мала вага;
  • ергономічність, зручність, простота в експлуатації й обслуговуванні;
  • високі питома потужність і ККД;
  • стабільність обертів у всьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • датчик низького рівня масла в картері;
  • дві горловини для заливання масла в картер з пробками-щупами з різних сторін картера, для полегшення доступу;
  • система запуску - ручний стартер;
  • тип з'єднувальної частини валу - шліцьовий;
  • низькі рівні вібрації та шуму під час роботи;
  • повітряний фільтр з масляною ванною.

    Тип двигуна4-тактний одноциліндровий
    Потужність двигуна, к.с.7,5
    Робочий об'єм двигуна, куб. см212
    Діаметр циліндра / хід поршня, мм68/54
    Система охолодженняПовітряна примусова
    Електричний стартерНемає
    Витрата палива, гр/кВт*год380
    Ємність паливного бака, л3,6
    Обсяг масла в картері двигуна, л0,6
    Тип хвостовика валуШліцевий
    Діаметр валу, мм25,0
    Довжина валу, мм33,0
    Довжина шліца, мм26,5
    Кількість шліців, шт6
    Датчик низького рівня масла в двигуніЄ
    Габарити упаковки, мм440х320х435
    Маса нетто/брутто, кг14,0/16,0

Ви дивилися