
Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
Шановні українці! У зв'язку з ситуацією в нашій з вами Україні замовлення можуть затримуватись!!!
На прийом замовлень магазин працює с 09:00 до 17:00!!!
Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом — значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу — унеможливлює випадкове ввімкнення заднього ходу, підвищує безпеку.
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів — дає можливість рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез — краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, збільшує експлуатаційну масу техніки.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі — дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Надійний та економічний бензиновий двигун 192F потужністю 17 к. с. — дає змогу виконувати широкий діапазон робіт.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) — з суцільним металевим корпусом та зручним баранчиком для регулювання.
Датчик контролю рівня мастила в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня мастила.
Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 2 гвинтів — дає змогу налаштувати кермо за висотою та кутом повороту для комфортної роботи.
Паливний бак має кришку на різьбі, у горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою — захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+3)+(3+1+1) ширина захвату фрези 880/1140/1400 мм зі знімними секціями — дає змогу вибрати потрібні розміри для обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.
Гумові м’які нековзні руків’я на ручках керма та на важелях перемикання КПП — більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку — для зменшення рівня шуму під час роботи мотоблока.
Універсальний причіпний пристрій — дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (безпосередньо або через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 5.00-12 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості, з рифленням.
ДВИГУН | |
Модель двигуна | H192F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, к.с. | 17,0 |
Робочий об'єм двигуна, см³ | 458 |
Номінальні обороти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 360 |
Ємність паливного бака, л. | 6,0 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Контактно-масляного типу |
Тип, ємність АКБ А∙год | - |
Обсяг картера двигуна, л | 1,2 |
Тип масла в картері двигуна | ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня масла | Є |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Обсяг системи охолодження, л | - |
Тип охолоджуючої рідини | - |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА | |
Тип приводу трансмісії | Прямий шестерний |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип приводних ременів | - |
Струмок для підключення активного навішування | - |
Тип коробки передач | Шестерна |
Кількість передач | 2/1 |
Спосіб включення заднього ходу | Рукоятка на кермі |
Привід фрези | Прямий з конічним редуктором |
Вал відбору потужності | Задній повздовжній, під шпонку Ø18, L=24 |
Обсяг масла в картері трансмісії, л | 3,0 |
Тип масла в картері трансмісії | ТМ "ДТЗ" ТАД-17 И API GL-4,6 |
Транспортні колеса | 5,00-12 |
Колія коліс, мм | 690 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 6,5; 11,5 / 4,9 |
Тип і регулятор керма | Швидке регулювання по висоті і напрямку |
РОБОЧІ ОРГАНИ | |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Спосіб установки грунтофрези | Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв | 60, 107 |
Кількість секцій грунтофрези, шт | 10=(3+1+1)х2 |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези | 6 ММ × 235 ММ / 40 шт. |
Ширина захвату грунтофрези, мм | 880, 1140, 1400 |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 360 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ | |
Електрообладнання | - |
Вимірювальні прилади | - |
Інше обладнання | - |
ЗІП | В комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм | 1780×670×910 / 1780×1400×750 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 112 / 118 |
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами з внутрішньою гранню.
Захисні металеві крила зі знімними розширювачами, можливе встановлення дисків захисту рослин.