Бензиновый двигатель Кентавр ДВЗ-440БЕ

  • Производитель:
  • Модель:
    ДВЗ-440БЕ
  • Артикул:
    125118
13 950 грн
Есть в наличии
Шановні клієнти!!!

Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.

Описание

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-440БЕ

Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-440БЕ – найпотужніший у модельній лінійці; це модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.

Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-440БЕ потужністю 18,0 к.с. і робочим об’ємом 440 куб. см, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці – мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні – віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.

Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна Кентавр ДВЗ-440БЕ для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.

Відмінною особливістю цієї моделі є те, що для запуску використовується як електричний стартер, так і ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломку. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливки масла з пробками-щупами.

Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун Кентавр ДВЗ-440БЕ можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту – човнів, катерів і невеликих яхт.

Особливості моделі Кентавр ДВЗ-440БЕ:

  • електричний і ручний стартери;
  • шпонковий вал діаметром 25,4 мм із внутрішнім різьбленням;
  • повітряний фільтр із масляною ванною;
  • датчик низького рівня масла в картері;
  • дві горловини для заливки масла в картер із пробками-щупами з різних боків картера для полегшення доступу;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • ергономічність, зручність, простота в експлуатації та обслуговуванні;
  • низькі рівні вібрації та шуму;
  • високі питома потужність та ККД;
  • стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень.

    Тип двигуна4-тактний одноциліндровий
    Потужність двигуна, к.с.18,0
    Робочий об'єм двигуна, куб. см440
    Діаметр циліндра / хід поршня, мм92/67
    Система охолодженняПовітряна примусова
    Електричний стартерЄ
    Витрата палива, гр/кВт*год385
    Ємність паливного бака, л6,5
    Обсяг масла в картері двигуна, л1,1
    Тип хвостовика валуШпонковий
    Діаметр валу, мм25,4
    Довжина валу, мм72.2
    Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм
    Датчик низького рівня масла в двигуніЄ
    Габарити упаковки, мм520х450х500
    Маса нетто/брутто, кг32,0/34,0