Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
- ...
- Головна
- Силова техніка
- Двигуни
- Бензиновий двигун Кентавр ДВЗ-440БЕ
Бензиновий двигун Кентавр ДВЗ-440БЕ
- Бренд:
- Модель:ДВЗ-440БЕ
- Артикул:125118
- 999
Опис
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-440БЕ
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-440БЕ – найпотужніший у модельній лінійці; це модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-440БЕ потужністю 18,0 к.с. і робочим об’ємом 440 куб. см, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці – мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні – віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.
Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна Кентавр ДВЗ-440БЕ для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Відмінною особливістю цієї моделі є те, що для запуску використовується як електричний стартер, так і ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломку. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливки масла з пробками-щупами.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун Кентавр ДВЗ-440БЕ можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту – човнів, катерів і невеликих яхт.
Особливості моделі Кентавр ДВЗ-440БЕ:
- електричний і ручний стартери;
- шпонковий вал діаметром 25,4 мм із внутрішнім різьбленням;
- повітряний фільтр із масляною ванною;
- датчик низького рівня масла в картері;
- дві горловини для заливки масла в картер із пробками-щупами з різних боків картера для полегшення доступу;
- повітряне охолодження примусового типу;
- ергономічність, зручність, простота в експлуатації та обслуговуванні;
- низькі рівні вібрації та шуму;
- високі питома потужність та ККД;
- стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень.
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий Потужність двигуна, к.с. 18,0 Робочий об'єм двигуна, куб. см 440 Діаметр циліндра / хід поршня, мм 92/67 Система охолодження Повітряна примусова Електричний стартер Є Витрата палива, гр/кВт*год 385 Ємність паливного бака, л 6,5 Обсяг масла в картері двигуна, л 1,1 Тип хвостовика валу Шпонковий Діаметр валу, мм 25,4 Довжина валу, мм 72.2 Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм Датчик низького рівня масла в двигуні Є Габарити упаковки, мм 520х450х500 Маса нетто/брутто, кг 32,0/34,0