ДВИГАТЕЛЬ ДВЗ-200БЗР

  • Производитель:
  • Модель:
    ДВЗ-200БЗР
  • Артикул:
    124116
  • Гарантийный срок:
    12
  • Состояние:
    Новое
  • Тип топлива:
    Бензин
4 500 грн
Есть в наличии
Шановні клієнти!!!

Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.

Описание

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-200БЗР

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200бзр – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200бзр потужністю 6,5 к.с. і робочим об’ємом 196 куб. См, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.

Відмінною особливістю моделі кентавр двз-200бзр є наявність шківа на 2 струмки. Фіксація шківа на вихідній частині вала двигуна для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.

Для запуску бензинового двс використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.

Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двз-200бзр можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.

Особливості моделі Кентавр ДВЗ-200БЗР:

  • компактність;
  • мала вага;
  • ергономічність;
  • зручність;
  • універсальність;
  • простота експлуатації та обслуговування;
  • низькі рівні вібрацїї й шуму;
  • високі питома потужність і ККД;
  • шпонковий вал із внутрішньою різьбою діаметром 20 мм;
  • шків на два струмки
  • стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • датчик низького рівня масла в картер;
  • дві горловини для заливання масла в картер;
  • повітряний фільтр з масляною ванною.

    Тип двигуна4-тактний одноциліндровий
    Потужність двигуна, к.с.6,5
    Робочий об'єм двигуна, куб. см196
    Діаметр циліндра / хід поршня, мм68/54
    Система охолодженняПовітряна примусова
    Електричний стартерНемає
    Витрата палива, гр/кВт*год380
    Ємність паливного бака, л3,6
    Обсяг масла в картері двигуна, л0,6
    Тип хвостовика валуШпонковий
    Діаметр валу, мм19,05
    Довжина валу, мм58,5
    Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм45,5/4,78
    Датчик низького рівня масла в двигуніЄ
    Габарити упаковки, мм385х3330х360
    Маса нетто/брутто, кг13,0/15,0