ДВИГАТЕЛЬ ДВЗ-210Б

  • Производитель:
  • Модель:
    ДВЗ-210Б
  • Артикул:
    117428
  • Гарантийный срок:
    12
  • Состояние:
    Новое
  • Тип топлива:
    Бензин
4 830 грн
Есть в наличии
Шановні клієнти!!!

Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.

Описание

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210Б

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б потужністю 7,5 к.с. і робочим об’ємом 212 куб. См, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.

Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-210б для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.

Для запуску двз використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупамии.

Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двс-210б можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.

Особливості моделі Кентавр ДВЗ-210Б:

  • компактність;
  • мала вага;
  • ергономічність;
  • зручність;
  • універсальність;
  • простота експлуатації та обслуговування;
  • низькі рівні вібрацїї й шуму;
  • високі питома потужність і ККД;
  • шпонковий вал із внутрішньою різьбою діаметром 19,05 мм;
  • стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • датчик низького рівня масла в картер;
  • дві горловини для заливання масла в картер;
  • повітряний фільтр з масляною ванною.

    Тип двигуна4-тактний одноциліндровий
    Потужність двигуна, к.с.7,5
    Робочий об'єм двигуна, куб. см212
    Діаметр циліндра / хід поршня, мм70/55
    Система охолодженняПовітряна примусова
    Електричний стартерНемає
    Витрата палива, гр/кВт*год380
    Ємність паливного бака, л3,6
    Обсяг масла в картері двигуна, л0,6
    Тип хвостовика валуШпонковий
    Діаметр валу, мм19,05
    Довжина валу, мм58,5
    Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм45,5/4,78
    Датчик низького рівня масла в двигуніЄ
    Габарити упаковки, мм385х330х360
    Маса нетто/брутто, кг12,0/14,0