Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
- ...
- Главная
- Силовая техника
- Двигатели
- ДВИГАТЕЛЬ ДВЗ-210Б
ДВИГАТЕЛЬ ДВЗ-210Б
- Производитель:
- Модель:ДВЗ-210Б
- Артикул:117428
- 999
- Гарантийный срок:12
- Состояние:Новое
- Тип топлива:Бензин
Описание
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210Б
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б потужністю 7,5 к.с. і робочим об’ємом 212 куб. См, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.
Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-210б для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Для запуску двз використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупамии.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двс-210б можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.
Особливості моделі Кентавр ДВЗ-210Б:
- компактність;
- мала вага;
- ергономічність;
- зручність;
- універсальність;
- простота експлуатації та обслуговування;
- низькі рівні вібрацїї й шуму;
- високі питома потужність і ККД;
- шпонковий вал із внутрішньою різьбою діаметром 19,05 мм;
- стабільні оберти у всьому діапазоні навантажень;
- повітряне охолодження примусового типу;
- датчик низького рівня масла в картер;
- дві горловини для заливання масла в картер;
- повітряний фільтр з масляною ванною.
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий Потужність двигуна, к.с. 7,5 Робочий об'єм двигуна, куб. см 212 Діаметр циліндра / хід поршня, мм 70/55 Система охолодження Повітряна примусова Електричний стартер Немає Витрата палива, гр/кВт*год 380 Ємність паливного бака, л 3,6 Обсяг масла в картері двигуна, л 0,6 Тип хвостовика валу Шпонковий Діаметр валу, мм 19,05 Довжина валу, мм 58,5 Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм 45,5/4,78 Датчик низького рівня масла в двигуні Є Габарити упаковки, мм 385х330х360 Маса нетто/брутто, кг 12,0/14,0