Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
- ...
- Главная
- Силовая техника
- Двигатели
- Бензиновый двигатель Кентавр ДВЗ-420БЕГ
Бензиновый двигатель Кентавр ДВЗ-420БЕГ
- Производитель:
- Модель:ДВЗ-420БЕГ
- Артикул:118583
- 999
Описание
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-420Бег
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-420Бег – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-420Бег є висока потужність, економічність, надійність у роботі, невибагливість у процесі експлуатації та простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-420Бег може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах тощо, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Легка вага цих двигунів дає змогу використовувати їх для транспортних засобів, зокрема і для водного транспорту: човнів, катерів, невеликих яхт. Завдяки відсутності власного паливного бака ці двигуни можна без перероблення встановлювати на міні-електростанціях ТМ Кентавр: моделі КБГ-505, КБГ-505А, КБГ-505Е, КБГ-605Е/3, а за умови встановлення на двигун багатопаливного карбюратора – на КБГ-605Ег, КБЗГ-505ЕКРг.
Особливості моделі Кентавр ДВЗ-420Бег:
- ергономічність, зручність, простота в експлуатації й обслуговуванні;
- повітряне охолодження примусового типу;
- висока питома потужність і ККД;
- вал конічного типу;
- підходить до генераторів моделей КБГ-505, КБГ-505А, КБГ-505Е, КБГ-505ЕКР, КБЗГ-505ЕКРг, КБГ-605Е, КБГ-505Ег, КБГ-605Е/3;
- не має паливного бака і глушника;
- низькі рівні вібрації та шуму під час роботи.
Тип двигуна 4-тактний одноциліндровий Потужність двигуна, к.с. 15,0 Робочий об'єм двигуна, куб. см 420 Діаметр циліндра / хід поршня, мм 90 / 66 Система охолодження Повітряна примусова Електричний стартер Немає Витрата палива, гр/кВт*год 385 Ємність паливного бака, л Обсяг масла в картері двигуна, л 1,1 Тип хвостовика валу Конічний з центральної внутрішнім різьбленням Діаметр валу, мм Довжина валу, мм Датчик низького рівня масла в двигуні Є Габарити упаковки, мм 440х330х370 Маса нетто/брутто, кг 26,0/28,0