МОТОБЛОК КЕНТАВР МБ1012ДЕ

  • Бренд:
  • Модель:
    МБ1012ДЕ
  • Артикул:
    124674
56 394 грн
Є в наявності
Шановні клієнти!

Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.

Опис

Опис мотоблока Кентавр МБ 1012ДЕ

Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.

Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.

Особливості моделі Кентавр МБ 1012ДЕ:

ДВИГУН

  • Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
  • 5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
  • Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
  • Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
  • Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
  • Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
  • Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
  • Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
  • Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.

ТРАНСМІСІЯ

  • Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
  • Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
  • Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
  • Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
  • Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.

РАМА

  • Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
  • Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
  • Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
  • Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
  • Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
  • Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
  • Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
  • Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.

ЕРГОНОМІКА

  • Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
  • Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкції. 
  • Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора і роботу електрообладнання.
  • Пружини на важелях керма - виключають вібрацію і розбовтування з'єднань при роботі.
  • Цільний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується під час активного використання, як зварений важіль.

    Головні переваги моделі Кентавр МБ1012ДЭ:

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Надійний дизельний двигун потужністю 12 к. с. оснащений електростартером для полегшення запуску.
    Ефективна система водяного охолодження дає можливість використовувати мотоблок з повним навантаженням протягом усієї робочої зміни без перерв на охолодження.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Кріплення рами двигуна на 5 болтах набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильках — відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.

    Мотоблок Кентавр МБ 2017Б (колеса 5.00-12)

    Новий вижимний підшипник типу 688808 на всіх моделях - забезпечує більш плавну роботу зчеплення, підвищує витривалість вузла.

    Мотоблок Кентавр МБ 2017Б (колеса 5.00-12)

    На моделях потужністю двигуна 10 к.с та 12 к.с використаний вдосконалений паливний насос та форсунки BF1AK80Z – від двигуна JDM, забезпечує збільшений робочий тиск 220кг/см3

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Багатоступеневий повітряний фільтр з прозорим циклоном забезпечує високий ступінь очищення повітря.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Три приводні паси на головній передачі — унеможливлене пробуксовування, значно знижується навантаження на паси.
    Металевий захисний кожух на веденому шківі — захист оператора мотоблока.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Цифровий вольтамперметр на ящику з акумуляторною батареєю дає змогу швидше та зручніше отримувати інформацію про силу та напругу струму в мережі електрообладнання мотоблока.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Замок запалювання з захисною кришкою запобігає потраплянню вологи та пилу в механізм.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Прогумовані тяги керування колісними муфтами, ручним газом і зчепленням дають змогу знизити шум під час роботи мотоблока, коли тяги стикаються між собою та корпусом мотоблока.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних пасів — унеможливлений перекіс пасів.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    М’які гумові нековзні руків’я.
    Триточкове кріплення керма.
    Металева перекладка для збільшення жорсткості керма.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2 більш надійна, ніж варіант із вдавлюванням важеля.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Додатковий струмок на приводному шківі — для під’єднання робочих органів навісного обладнання.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у ввімкненому стані — унеможливлюються пробуксовування та збільшується ресурс вузла.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестерного редуктора.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Можливість роз’єднання муфти на кожне колесо — значне полегшення поворотів та розворотів.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Поперечний вал відбору потужності збоку коробки передач.
    Датчик тиску масла «грибок»
     дає змогу контролювати наявність масла в картері двигуна.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Можливість встановлення навісної ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку на вході та фільтр на виході.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Паливний фільтр з прозорим корпусом та паперовим фільтрувальним елементом захищений металевою пластиною — забезпечує якісну фільтрацію палива, видно ступінь засміченості самого фільтра.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Суцільний (не зварний) важіль зчеплення.
    Металевий важіль «ручного газу».
    Пружини на важелях керма запобігають шуму під час роботи мотоблока.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Картер та кришки з чавунного лиття.
    Передній бампер з ручкою для перенесення.
    Відкидна передня опора.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка».
    Шини високої якості.
    Колія регулюється безступенево в діапазоні 700–900 мм.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    ДВИГУН
    Модель двигунаДД195ВЕ
    Тип паливаДизель
    Потужність двигуна, к.с.8,9/12,0
    Робочий об'єм двигуна, см³631
    Номінальні обороти, об/хв2200
    Номінальна витрата палива, г/кВт∙год255
    Ємність паливного бака, л.9,0
    Система запуску двигунаЕлектричний / ручний стартер
    Повітряний фільтрБагатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном
    Тип, ємність АКБ А∙год45
    Обсяг картера двигуна, л2
    Тип масла в картері двигунаТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
    Датчик рівня масла-
    Система охолодження двигунаРідинне охолодження
    Обсяг системи охолодження, л2,3
    Тип охолоджуючої рідиниВода (дистильована)
    ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА
    Тип приводу трансмісіїРемінний
    Тип зчепленняДвухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
    Тип приводних ременів-
    Струмок для підключення активного навішуванняЄ
    Тип коробки передачШестерна
    Кількість передач6/2
    Спосіб включення заднього ходуВажелем
    Привід фрезиШестерно-ланцюговий
    Вал відбору потужностіБічний, під шпонку Ø17,5
    Обсяг масла в картері трансмісії, л5,0
    Тип масла в картері трансмісіїТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG
    Транспортні колеса6.00-12
    Колія коліс, мм650-845
    Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год3,2-25,9 / 2,6-6,7
    Тип і регулятор керма-
    РОБОЧІ ОРГАНИ
    Тип причіпного пристроюМотоблочного типу
    Спосіб установки грунтофрезиОкремо через перехідний редуктор
    Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв400
    Кількість секцій грунтофрези, шт12
    Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези22
    Ширина захвату грунтофрези, мм1100
    Діаметр ротора грунтофрези, мм400
    Глибина культивації, мм190
    ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ
    ЕлектрообладнанняЕлектрогенератор, 12 В
    Вимірювальні приладиАмперметр
    Інше обладнанняПередня фара, 55 Вт
    ЗІПВ комплекті
    МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ
    Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм2250×1060×1000
    Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг282 / 353

    Електрогенератор 12 В / 200 Вт.
    Яскрава передня фара.
    Передні світловідбивачі.

    Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

    Захисний кожух на глушнику захищає від випадкових опіків.
    Висока знімна кришка відсіку — для ЗІП.

Ви дивилися