
Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
Шановні українці! У зв'язку з ситуацією в нашій з вами Україні замовлення можуть затримуватись!!!
На прийом замовлень магазин працює с 09:00 до 17:00!!!
Шановні клієнти! Ціни на сайті можуть відрізнятись від фактичних на поточний день. У зв'язку з нестабільною ситуацією на валютному ринку України. Уточнюйте ціни у менеджера на товар, що Вас цікавить. Дякуємо за розуміння. Вдалих Вам покупок.
ДВИГУН | |
Модель двигуна | ДД180В |
Тип палива | Дизель |
Потужність двигуна, л.с. | 5,9/8,0 |
Робочий об'єм двигуна, см³ | 452 |
Номінальні обороти, об/хв | 2200 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год. | 287 |
Місткість паливного бака, л. | 5,5 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Багатоступінчастий фільтр із прозорим циклоном |
Тип, ємність АКБ А∙ч | 45 |
Об'єм картера двигуна, л | 2 |
Тип оливи в картері двигуна | ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня олії | - |
Система охолодження двигуна | Рідинне охолодження |
Об'єм системи охолодження, л | 2,3 |
Тип охолоджувальної рідини | Вода (дистильована) |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА | |
Тип приводу трансмісії | Ремінної |
Тип зчеплення | Дводискове сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу |
Тип приводних ременів | - |
Струмок для підключення активної навішування | Є |
Тип коробки | Шестерні |
Кількість передач | 6/2 |
Спосіб вмикання заднього ходу | Важелем |
Привід фрези | Шестерно-ланцюговий |
Вал відбору потужності | Бічний, під шпонку Ø17,5 |
Об'єм масла в картері трансмісії, л | 5,0 |
Тип олії в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API CF-4/SG |
Транспортні колеса | 6.00-12 |
Колія коліс, мм | 650-845 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год. | 1,8-23/1,2-4,6 |
Тип та регулятор керма | - |
РОБОЧІ ОРГАНИ | |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Окремо через перехідний редуктор |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 400 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт | 12 |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези | 22 |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 1100 |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 400 |
Глибина культивації, мм | 190 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ | |
Електроустаткування | Електрогенератор, 12 В |
Вимірювальні прилади | Амперметр |
Інше обладнання | Передня фара, 55 Вт |
ЗІП | В комплекті |
МАССОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри у зборі (ДхШхВ), мм | 2250×1060×1000 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 223 / 291 |
Відеоогляди:
Мотоблоки ТМ Кентавр із водяним охолодженням. Новинка 2020 р.
Як запустити ручним стартером дизельний мотоблок з водяним охолодженням
Моделі з індексом "Д" мають лише ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що спрощує запуск, особливо при низькій температурі навколишнього середовища. Окрім електростартера в комплект електроустаткування входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр та вимикач маси. Розміщується електрообладнання у міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблоку.
Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція вимагає не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектуючих елементів, зокрема на заміну маховика, а й достатню технічну кваліфікацію установника, оскільки необхідне часткове розбирання мотоблоку.
Надійний дизельний двигун потужністю 8 к. с. с. Ефективна система водяного охолодження
Кріплення рами двигуна на 5 болтах.
Багатоступінчастий повітряний фільтр із прозорим циклоном.
Три приводні ремені на головній передачі. Металевий захисний кожух на веденому шківі.
Обгумовані тяги управління колісними муфтами, ручним газом та зчепленням.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних ременів.
М'які гумові рукоятки, що не ковзають. Триточкове кріплення керма. Металева поперечина для збільшення жорсткості керма.
Коробка перемикання передач із спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2.
Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у включеному стані.
Додатковий потік на приводному шківі для підключення робочих органів навісного обладнання.
Можливість роз'єднання муфти на кожне колесо для повороту окремо.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою редуктора шестерні.
Поперечний вал відбору потужності збоку коробки. Датчик тиску олії «грибок».
Можливість встановлення навісного ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході.
Паливний фільтр із краном, паперовим фільтруючим елементом та міцною металевою колбою.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу із сталевими втулками.
Картер та кришки з чавунного лиття. Передній бампер із ручкою для перенесення. Відкидна передня опора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка». Колія регулюється безступінчасто в діапазоні 700-900 мм.
Суцільний (не зварений) важіль зчеплення. Металевий важіль "ручного газу". Пружини на важелях керма.
Електрогенератор 12 вольт. Яскрава передня фара. Передні світловідбивачі.
Захисний кожух на глушнику від випадкових опіків. Висока знімна кришка відсіку для ЗІП.